אישורית

מערכת מקוונת לתיאום תשתיות
ולניהול תקשורת מתועדת מול פונים

מעט פרטים על המערכת

"אישורית" הנה מערכת מתקדמת לקבלת פניות מקוונות בנושאים שונים, קבלת מסמכים בצורה מוגדרת, ניהול ו"תיוק" המידע, תקשורת דו-כוונית עם המגיש לאורך חיי הפניה.
המערכת עד היום כווננה לשני תחומים עיקריים, אך כמובן יכולה לשמש לתחומים רבים נוספים:
1. מערכת לתיאום תשתיות – תיאום היתר בניה, תיאום תשתיות, היתר חפירה, בקשה למידע…(מתאים לגופים עימם מבצעים כיום תיאומי תשתיות).
2. מאגרי יועצים / ספקים – (מיועד לגופים ציבוריים מגוונים המחוייבים לנהל מאגרי יועצים / ספקים – עיריות, רשויות מקומיות ואזוריות, תאגידים עירוניים, תאגידי מים ועוד…

בפיתוח המערכת הושקע זמן רב מאד במהלך 4 השנים האחרונות (כ 4 שנים באוויר) , שולב גם הניסיון שלנו ושל הגופים שמשתמשים במערכת שהנה בפיתוח מתמיד.

תקשורת דו-כוונית מול המגישים
גישה על בסיס מערכת הרשאות
התרעות אוטומטיות
ממשק מינימליסטי ונוח לשימוש
סטטיסטיקות ודוחות ניהול

מערכת "וובית" (אינטרנטית)

מערכת אישורית הנה וובית לחלוטין בפתרון ענן ברמת אבטחה גבוהה ביותר, מנוהלת ומתוחזקת באופן שוטף.

אפשרויות הגידול של המידע אינה מוגבלת.

אבטחת מידע

אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר למערכת, תצורת ענן ומערכת הרשאות גישה.

בנוסף סריקת קבצים בתהליך ההעלאה שלהם.

פניות ישירות מהאתר שלכם

הטמעת מסלולי הגשה באתר בשלכם צורה פשוטה ביותר, כך שהמגיש מגיש אליכם באמצעות המערכת באתר שלכם.

ההטמעה היא תהליך פשוט ביותר לכל סוג אתר ובכל טכנולוגיה שבה האתר שלכם בנוי.

מספר מסלולי הגשה

אפשרות הגשה במספר מסלולי הגשה, כמה דוגמאות:
לתיאום תשתיות: "בקשת מידע", "היתר חפירה", "היתר בניה"…
למאגרי יועצים: "חשמלאי מוסמך", "יועץ בטיחות", "יועץ מחשוב" ועוד.

הגדרה מדוייקת למסלול

יכולת הגדרה מדוייקת שלכם לחומרים אותם הנכם מעוניינים לקבל בפניה (סוגי שדות, כולל סוגי הקבצים הנדרשים על ידיכם, חובה / לא חובה בכל מסלול הגשה בנפרד).

מערכת התרעות

הודעות אוטומטיות על פתיחת פנייה, מספר פנייה, הודעות למנהלי מערכת על קבלת פניות, עדכונים בפניות.

ימים למענה

הצגת ימים למענה – ספירה אוטומטית של ימים למענה, כך שכאשר אתם משיבים עם בעיות, חוסרים, שינויים הספירה עוצרת ומתחדשת בזמן קבלת תגובה מהמגיש.

תקשורת מול הפונה

התכתבות לגבי פניה מתבצעת מתוך הפניה עצמה, כולל קבצים, הפקת מכתב תגובה מתוך המערכת, מסמכים מובנים כגון דרישות תשלום ועוד.

תיעוד

תיעוד מלא של כל ההתכתבויות ברמת פניה, כולל זמנים מדוייקים של כל שלב ושלב בפניה.

סטאטוסים

ניהול סטאטוסים ברמת פניה (מוגדרים לחלוטין על פי דרישה שלכם בנוסח המתאים וללא הגבלת כמות).

איתור מידע

אפשרויות חיפוש וסינון מלא למידע על פי פילטר אחד או או שילוב מספר פילטרים יחד.

מסמכים רשמיים

יצירת מסמכים רשמיים אוטומטית על בסיס תבנית הארגון וכולל חתימות לכל משתמש.

דרישות תשלום

יכולת יצירת דרישות תשלום על בסיס תבנית הארגון, עם כמות פריטים בכל שורה וחישוב אוטומטי של עלות כוללת.

תגובות שמורות

אפשרות יצירת תגובות שמורות – לשילוב במענה / שבלונת מענה בסיסית הניתנת לעריכה, כולל אפשרות שילוב אוטומטי של תוכן שדות באותה פניה, להקלה על כתיבת תגובות.

קבצים גדולים

פתרון מלא לקבלת קבצים בנפחים גדולים למערכת.

הסטוריית תכתובות

הסטוריית תכתובות מלאה בין כל הצדדים בכל פניה.

אירוח ותחזוקה

פתרון מלא לאירוח, תחזוקה, גיבויים ותמיכה שוטפת לעבודה מול המערכת.

מעוניינים לשמוע עוד?

צרו קשר עכשיו

לקוחות נבחרים

יתרונות בולטים

ניהול תקשורת מלא

ניהול התקשורת עם המגיש הוא אחד היתרונות הבולטים במערכת, כל התקשורת מנוהלת ברמת הפניה מול המגיש לאורך כל חיי הפניה.

התאמה מדוייקת

מסלולי ההגשה מותאמים בצורה מושלמת לארגון ומאפשרים שליטה מוחלטת בנתונים המתקבלים ובצורת קבלתם.

אודות

אישורית - מערכת שפותחה ומנוהלת ע"י חברת מיוטיקס

צור קשר